صاحبکار خراسانی در گفتگو با باشگاه خبرنگارن جوان:

بررسی بیمه کارکنان شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار است

رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی از بررسی روند بیمه کارکنان شرکت دانش بنیان خبر داد.

شرکت‌های دانش بنیان در هر حوزه‌ای که باشند مورد حمایت معاونت قرار می‌گیرندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش خبری مبنی بر تعلق‌ گرفتن بیمه خدمات درمان تکمیلی به کارکنان شرکت‌های دانش بنیان منتشر شد و بر اساس این خبر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از کارکنان و شرکت‌های دانش بنیان خواست تا در سامانه بیمه ثبت نام کنند؛ ارائه خدمات بیمه به شرکت‌های دانش بنیان از جمله تسهیلاتی‌ است که معاونت برای کمک و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته است.

به دلیل استقبال شرکت‌های دانش بنیان از این موضوع معاونت ثبت نام شرکت‌های دانش بنیان در بیمه را تا اردیبهشت‌ ماه امسال تمدید کرد و تعداد بسیار زیادی از کارکنان شرکت‌های دانش بنیان برای دریافت این خدمات بیمه‌ای در سامانه مورد نظر ثبت نام کردند.

سید محمد صاحب‌کار خراسانی‌ رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تکمیل مراحل بیمه تکمیلی کارکنان شرکت‌های دانش بنیان گفت: به کارکنان شرکت‌های دانش بنیان خدمات بیمه تکمیلی برای درمان تعلق‌ می‌گیرد.

رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان تا اواسط اردیبهشت‌ ماه زمان داشتند تا در بیمه ثبت نام کنند و مشمول دریافت بیمه خدمات تکمیلی شوند.

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به شرکت‌های دانش بنیان بر اساس نرخ نامه مصوبب

وی با بیان اینکه روند بیمه کارکنان شرکت‌های دانش بنیان در حال انجام شدن است گفت: شرکت بیمه‌گذار در حال بررسی پرونده هر یک از شرکت‌های دانش بنیان است و بر اساس نرخ‌‌نامه، بیمه کارکنان این شرکت‌های دانش بنیان خدمات درمان تکمیلی را دریافت می‌کنند.

صاحب‌کار خراسانی درباره شرکت‌هایی که مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می‌گیرند اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان در هر حوزه‌ای که باشند مشمول‌ حمایت‌های معاونت قرار خواهند گرفت و تمام تسهیلات مورد نظر بر اساس آیین‌ نامه به شرکت‌های دانش‌ بنیان‌ داده‌ می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.