تامین و توزیع اقلام اساسی شهروندان زنجانی در ماه مبارک رمضان

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان ازتامین و توزیع اقلام اساسی ویزه ماه مبارک رمضان در استان زنجان خبر داد.

تامین و توزیع اقلام اساسی شهروندان زنجانی در ماه مبارک رمضانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ جعفری مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان گفت: براساس تولید و واردات کالاهای اساسی در کشور و بررسی موجودی اقلام پر مصرف در بازار، هیچ نگرانی از بابت کمبود اقلام وجود ندارد.

 جعفری افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از نوسانات احتمالی قیمت ها با مباشرت شرکت غله و شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به تامین و ذخیره سازی اقلام پرمصرف شهروندان در ماه مبارک رمضان از جمله برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه حجم واردات و توزیع گوشت گرم گوسفندی نیز با پیگیری های انجام گرفته افزایش یافته و به صورت مستقیم با قیمت های مصوب از طریق فروشگاه های زنجیره ای استان در دسترس عموم قرار دارد، خاطرنشان کرد: اقلام و کالاهای فوق هم اکنون در نمایشگاه طرح ضیافت در حال توزیع بوده و در ماه مبارک رمضان نیز از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف معین توزیع می شود.

جعفری با اشاره به عرضه دو نوع برنج هندی و تایلندی طی ماه مبارک رمضان در استان زنجان، قیمت هر کیلو برنج هندی توزیعی را 5 هزار و 900 تومان و قیمت برنج تایلندی را 3 هزار و 900 تومان اعلام کرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه شکر و روغن نباتی تنظیم بازار نیز 15 درصد زیر قیمت بازار در استان عرضه می شود،گفت: گوشت مرغ منجمد با قیمت 6 هزار و 200 تومان و گوشت قرمز منجمد نیز با قیمت 23 هزار تومان در ایام رمضان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: در صورت افزایش نامتعارف قیمت تخم مرغ نیز نسبت به توزیع و عرضه تخم مرغ شانه ای 12 هزار و 600 تومان در استان زنجان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

تامین و توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.