درخواست پول از سرمایه‌گذار قطری برای خانواده رئیس‌جمهور آمریکا، اتهام جدید وکیل ترامپ

وکیل ترامپ متهم به درخواست پول از یک سرمایه‌گذار قطری برای اعضای خانواده رئیس‌جمهور آمریکا پس از انتخابات سال ۲۰۱۶ شد.

اتهام جدید وکیل ترامپ: درخواست پول از سرمایه‌گذار قطری برای خانواده ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، مایکل کوهن، وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با اتهامات تازه‌ای درباره درخواست میلیون دلاری از یک مقام قطری برای اعضای خانواده ترامپ روبرو است. بنا بر گزارش دیلی میل، این درخواست در جریان نشست وکیل ترامپ با میلیاردر قطری چند هفته پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفته است.

کوهن متهم است که از احمد الرمایهی، دیپلمات سابق قطری درخواست مبلغی میلیون دلاری برای دادن به اعضای خانواده ترامپ کرده است. یک منبع آگاه به دیلی میل اعلام کرد که او درخواست وکیل رئیس جمهور آمریکا را نپذیرفته است.

تصاویر بدست آمده نشان می‌دهد این سرمایه‌گذار قطری یکی از افرادی بوده است که در برج ترامپ مورد خوشامدگویی کوهن قرار گرفته است  همراه با هم سوار آسانسور شدند. دیلی میلی همچنین فاش کرد در گروهی که مورد خوشامدگویی وکیل ترامپ قرار گرفته‌اند محمد بن عبدالرحمن ال ثانی، وزیر خارجه قطر نیز دیده شده است. ادعای مربوط به درخواست پول کوهن از این میلیاردر قطری از سوی یک منبع دولتی ارشد کویت نزدیک به احمد الرمایهی مطرح شده است.

همچنین دیلی میل هفته گذشته فاش کرد الرمایهی در اسناد دادگاهی متهم به اغراق درباره رشوه دادن به مایکل فلین، دستیار سابق ترامپ و نیز متهم به تلاش برای رشوه دادن به استیو بنن، استراتژیست ارشد و مشاور سابق ترامپ شده است. تمامی این اتهامات از سوی الرمایهی رد شده است. یک منبع کویتی به دیلی میل اعلام کرد به دنبال افشای اسناد دادگاهی مربوط به این قضیه از سوی دیلی میل، الرمایهی با کوهن تماس گرفته است و گفته است که کوهن از او درخواست پول در ازای دستیابی به نفوذ در دولت ترامپ داده است.

این منبع کویتی اعلام کرده است در جلسه وکیل ترامپ و الرمایهی که در دسامبر سال 2016 در برج ترامپ برگزار شد، مشاور ارشد سابق ترامپ نیز حضور داشته است. با این حال روز سه شنبه سرمایه‌گذار قطری سکوت خود را شکست و به سی ان ان اعلام کرد او در برج ترامپ در آن زمان حضور داشته و با مقامات ارشد دولت او دیدار داشته است اما دیدار خود با مایکل فلین را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار