مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد:

ضرورت ارتباطات و رسانه برای  یک زیست سعادتمندانه

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ارتباطات و رسانه شرط یک زندگی سعادتمند در دنیا امروز است.

ضرورت ارتباطات و رسانه برای  یک زیست سعادتمندانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در دومین جشواره رسانه استانی دین و رسانه با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، گفت: ماه مبارک رمضان اوج ارتباط انسان با خدا و معبود خود است.

وی با اشاره به اهمیت ارتباطات و رسانه در تمامی  عصر و زمانه ها گفت: ارتباطات ازآغاز زندگی بشر و در همه ادیان الهی از اهمیت  جایگاه مهمی برخوردار بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان  با بیان اینکه ارتباطات درهر عصر و زمانه ابزار و امکانات خاص خود را دارد، بیان کرد: در برخی زمان های خطابه و منبر و در زمان حاضر تکنولوژی است که نقش مهمی در ارتباطات ایفا می کند.

دشتکی ادامه داد: خداوند انسان را طوری آفریده است که زندگی و احوالش همگی به ارتباطات و زندگی در اجتماع بستگی دارد.

وی با اشاره به سابقه رسانه و ارتباطات در صدر اسلام گفت: این ارتباط از صدر اسلام وجود داشته  و اهداف برنامه و پیام های دین اسلام توسط همین ارتباط به مردم رسیده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان  با بیان اینکه  ارتباط در زندگی انسان یک ضرورت است بیان کرد: برا زیستن سعادتمند ارتباط یک نیاز است.

دشتکی تاکید کرد: در نظام اسلامی رسانه ها باید شرایط یک رسانه ارزشی را داشته باشند و اصول و چهارچوب یک رسانه دینی را حفظ کنند .

وی با بیان اینکه باید از این ظرفیت عظیم و بزرگ ارتباطات و رسانه استفاده حداکثری کنیم، گفت: باید آن جهت دهی که موجب سعادت انسان می شود در رسانه مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است در دومین جشنواره دین و رسانه در مجموع ۷۱۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره دین و رسانه ارسال شد که آثار برگزیده شامل ۱۶ اثر از رسانه‌های مکتوب، ۶ اثر فیلم کوتاه و داستانی، ۴ عکس و یک مورد تولیدات فضای مجازی بود.

انتهای پیام/ د.ا

برا زیستن سعادتمند ارتباط یک نیاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.