با حضور معاون وزیر نیرو ؛

افتتاح سامانه مدیا نیروگاه سیکل ترکیبی ایرانشهر

سامانه مدیا (یکی از روش‌های خنک سازی هوای ورودی توربین‌های گازی) نیروگاه سیکل ترکیبی ایرانشهرامروز با حضور معاون وزیر نیرو و شماری از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، همایون حائریمعاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در حاشیه این مراسم گفت:با راه اندازی این سامانه و نصب پد‌ها در ورودی فیلترخانه که وظیفه توزیع یکنواخت آب و افزایش سطح تماس آب و هوا را بر عهده دارد توان خروجی هر واحد ١٠ تا ١٥ درصد افزایش می‌یابد.

همایون حائری افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی ایرانشهر با در اختیار داشتن ۲ واحد گازی با ظرفیت نامی هر واحد ۱۶۲ مگاوات و قرار گیری آن در منطقه‌ای گرم و خشک با سطح رطوبت پایین به منظور افزایش توان خروجی توربین‌ها اقدام به نصب و راه اندازی این سامانه کرده است.

وی گفت: برای راه اندازی این واحد که کار خنک سازی هوای ورودی کمپرسور نیروگاه سیکل ترکیبی ایرانشهر را انجام می‌دهد ۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی ایرانشهر با ظرفیت تولید ۴۸۴ مگاوات شامل ۲ واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی در زمینی به مساحت ۴۸ هکتار فعال است.

انتهای پیام/ع

سامانه مدیا نیروگاه سیکل ترکیبی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.