طارمی: تقابل با ازبکستان و ترکیه به سود تیم ملی است/ حضور در قطر برای من تجربه خوبی بود

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: ازبکستان و ترکیه از تیم‌های خوب آسیا و اروپا هستند و تقابل با آن‌ها به سود ما است.

طارمی: تقابل با ازبکستان و ترکیه به سود تیم ملی است/ حضور در قطر برای من تجربه خوبی بودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره برگزاری تمرینات تیم ملی بیان کرد: بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تمام شده است و همه بازیکنان می‌توانند به تیم ملی اضافه شوند. تمرینات از هفته پیش شروع شد و امیدوارم برای جام جهانی به خوبی آماده شویم.

او در مورد برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بیان کرد: بازی‌های تدارکاتی اهمیت دارد و برای اینکه در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم باید از تجربیات این بازی‌ها استفاده کنیم. ازبکستان از تیم‌های خوب و محکم آسیا است و بازی با این تیم مهم است. ترکیه از تیم‌های خوب و صاحب سبک اروپا محسوب می‌شود. این ۲ تیم محکم بازی می‌کنند و تقابل با آن‌ها به سود تیم ملی است.

طارمی درباره احتمال حضورش در ترکیب ثابت تیم ملی در جام جهانی بیان کرد: مهم نیست چه کسی بازی می‌کند بلکه مهم این است هر کسی که بازی می‌کند پرچم ایران را بالا برده و به موفقیت تیم ملی کمک کند. برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی تمام تلاشم را در تمرینات انجام می‌دهم.

او افزود: خیلی‌ها می‌گویند من مهاجم هستم، اما هیچ وقت در تیم ملی مهاجم نوک بازی نکرده‌ام. یا به عنوان وینگر چپ به میدان می‌روم یا وینگر راست.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درمورد حضورش در الغرافه قطر گفت: به دلیل اینکه می‌خواستم چهار، پنج ماه پیش از جام جهانی در شرایط خوبی باشم و از لحاظ روحی و فکری به آرامش برسم به قطر رفتم. فوتبال قطر فضای خوبی دارد. هرچند تجربه خیلی بالایی نبود، اما برای من خوب بود و امیدوارم از این تجربه در جام جهانی استفاده کنم.

انتهای پیام/

اظهارات مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار