تجمع صنفی کارگران شهرداری آبادان

جمعی از کارگران شهرداری آبادان با تجمع مقابل ساختمان شهرداری مرکزی خواستار مطالبات خود شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ ۱۰۰ نفر از کارکنان پسماند و خدمات شهری شهرداری آبادان امروز دست از کار کشیده بودند و با حضور در مقابل ساختمان شهرداری مرکزی خواستار پرداخت حقوق عقب افتاده خود با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان شدند.

این کارگران گفتند:همه کارگران شهرداری در بخش های مختلف چندین ماه است که حقوق و مزایای۶ماهه  خود را دریافت نکرده اند.

آنها افزودند:از مسئولان شهرداری آبادان و شورای اسلامی شهر تقاضای رسیدگی به مشکل و اقدام عاجل برای پرداخت شدن حقوق خود هستیم.

آرش دُر معاون امور مالی شهرداری آبادان در این خصوص گفت:از ماه گذشته بر اساس دستور العمل استانداری خوزستان منطقه چهار شهرداری آبادان منحل و بیش از نفر۱۰۰ از کارکنان آن در شهرداری سه آبادان ادغام شد.

وی افزود:کارگران پسماند و فضای سبز و کارکنان شهرداری آبادان چهار ماه است اضافه کار و حقوق دریافت نکرده اند و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز به بیمه تامین اجتماعی بابت حق بیمه کارکنان شهرداری در سال‌های گذشته بدهی داریم.

معاون امور مالی شهرداری آبادان کسر ۱۶۰ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده پالایشگاه آبادان از منابع درآمدی شهرداری را یکی از چالش‌های شهرداری این شهر عنوان کرد و گفت:علاوه بر این، شهرداری آبادان یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال منابع درآمدی در بخش‌های مختلف از جمله آلایندگی و ارزش افزوده را از دست داده است.

وی افزود: در چندماه گذشته این شهرداری توانسته ۱۷۰ میلیارد ریال کاهش هزینه داشته باشد و ۷۵ میلیارد ریال نیز از هزینه‌های غیر ضروری خود کسر کند.

معاون امور مالی شهرداری آبادان گفت:با توجه به وضعیت مالی این شهرداری غیر از طرح‌های اولویت دار طرح و پروژه جدید تعریف نمی‌شود.

انتهای پیام /د

تجمع کارگران شهرداری

برچسب ها: شهرداری ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.