تکرار ادعا‌های بی‌اساس نتانیاهو علیه ایران در یک نمایش تبلیغاتی نخ‌نمای دیگر

نتانیاهو در گفتگو با «وایس نیوز» با نمایش قطعاتی از یک پهپاد، مدعی شد این قطعات متعلق به یک پهپاد ایرانی است که فوریه گذشته در آسمان فلسطین اشغالی سرنگون شد.

تکرار ادعا‌های بی‌اساس نتانیاهو علیه ایران در یک نمایش تبلیغاتی نخ‌نمای دیگربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز در گفتگو با شبکه خبری «وایس نیوز» و در ادامه نمایش‌های مضحک و نخ‌نمای تبلیغاتی خود علیه کشورمان، قطعاتی از یک پهپاد را نشان داد و مدعی شد این قطعات متعلق به یک پهپاد ایرانی است که فوریه گذشته در آسمان فلسطین اشغالی سرنگون شده است.

در کلیپی که امروز از مصاحبه شِین اسمیت با بنیامین نتانیاهو منتشر شد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قطعاتی از این پهپاد را که مدعی است روز دهم فوریه بر فراز منطقه شمالی سرزمین های اشغالی و نزدیک مرز اردن سرنگون شده است، به مجری برنامه نشان می دهد.

گفتگوی نتانیاهو با بنیانگذار شبکه آمریکایی وایس نیوز، درست یک روز پس از افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی و سرکوب وحشیانه تظاهرکنندگان فلسطینی در نوار غزه به دست نظامیان اسرائیلی انجام شده و قرار است در ساعت های آتی پخش شود. در حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان فلسطینی، 60 نفر از جمله یک کودک خردسال 8 ماهه به شهادت رسیدند و بیش از 2400 نفر زخمی شدند.
انتهای پیام/

نمایش مضحک نتانیاهو علیه کشورمان در گفتگو با وایس نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار