طرح‌های عام المنفعه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ اجرا می‌شود

مسئول هماهنگی شرکت‌های نفتی با نهاد‌های محلی در جزیره خارگ از اجرای طرح‌های عام المنفعه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ خبر داد.

طرح‌های عام المنفعه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، عبدالمجید ستایشی عصر چهارشنبه در جلسه شورای سلامت جزیره خارگ تصریح کرد: دو دستگاه هلی کوپتر توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در جزیره خارگ مستقر است، تا کنون در حوزه سلامت جامعه ما تا جایی که امکان داشته است شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ همکاری کرده اند.

وی افزود: باید یک راه دوم در این جزیره برای هلیکوپتر عملیاتی شرکت نفت فلات قاره که در جزیره مستقر است در نظر گرفت که اگر مشکلی در سکوی عملیاتی شرکت فلات قاره ایجاد شود بحث موضوع انتقال بیمار در شب در جزیره چه خواهد شد و باید برای موضوع مسئولان استانی راهکاری اندیشیده شود.

مسئول هماهنگی شرکت‌های نفتی با نهاد‌های محلی در جزیره خارگ تصریح کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در جزیره خارگ کارنامه بسیار قبولی از خود به جای گذشته است و نگاه مدیرعامل شرکت همیشه به محیط پیرامون این صنعت در جزیره مثبت بوده است.

ستایشی با اشاره به اجرای طرح‌های عام المنفعه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ افزود: ایجاد جاده‌های دستری ایمن در جزیره خارگ یکی از پروژه‌های موفق این شرکت در سال گذشته بود که هم اکنون در حال بهره برداری است واین پروژه درسال ۹۷ نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح‌های عام‌المنفعه صنعت نفت در جزیره خارگ

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.