جشن بازسازی مناطق زلزله زده قصرشیرین، پایان تیرماه

معاون بنیاد مسکن در برنامه "پیگیری" گفت: طبق برنامه تا پایان تیرماه بازسازی مناطق زلزله زده در مناطق قصرشیرین به اتمام می رسد.

جشن بازسازی مناطق زلزله زده قصرشیرین، پایان تیرماهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدیان ـ معاون بنیاد مسکن در برنامه "پیگیری" که هر چهارشنبه از شبکه خبر پخش می شود، گفت: طبق برنامه تا پایان تیرماه بازسازی واحد های تخریبی در قصرشیرین به اتمام خواهد رسید و قابل سکونت می شوند.
مهدیان گفت: 75 درصد از واحدها سقف خورده اند و تا پایان تیرماه تکمیل می شوند.
وی با اشاره به اینکه روند بازسازی در مناطق روستایی رشد خوبی داشته است، گفت: در شهرها نیز اگر چه در ابتدا به دلیل مسائلی، روند بازسازی کند بود، اما اکنون روند کار خوب است.
مهدیان با بیان اینکه بخش عمده پروانه ها برای ساخت، صادر شده است، گفت: روند بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق روستایی قصرشیرین به خوبی در حال انجام است اما در سطح شهر مشکلاتی پیش رو داریم از جمله هماهنگی با شهرداری که باید با رفع موانع و همکاری همه عوامل، بازسازی شتاب بیشتری بگیرد.

بازوند استاندار کرمانشاه هم در برنامه پیگری که از روستای شیرین آب از توابع قصرشیرین به روی آنتن رفت، گفت: روند اجرایی خانه های که پروانه آنها صادر شده است به خوبی پیش می رود.
وی گفت: بارندگی مشکلاتی را در روند بازسازی ایجاد کرد اما اکنون روند بازسازی سرعت گرفته است.
بازوند با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و لزوم تامین وسایل سرمایشی برای زلزله زدگان، گفت: سرپرستان خانوار در مناطق زلزله زده کمک دو میلیون تومانی برای خرید یخچال، کولر و فرش دریافت کرده‌اند.
وی افزود: هر چند برخی خانوارها هنوز این کمک را دریافت نکرده اند اما به زودی آنها هم از این کمک دو میلیونی برخوردار خواهند شد.
بازوند گفت: برخی کارخانه ها هم متعهد شده اند که به صورت اقساط، مایحتاج خانوارها را در اختیار آنها قرار دهند.

منبع: شبکه خبر
انتهای پیام/

بازسازی واحد های تخریبی در قصرشیرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار