اجرای 150 برنامه قرآنی در مساجد تویسرکان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از اجرای 150 برنامه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد و مؤسسات قرآنی این شهرستان خبر داد.

اجرای 150 برنامه قرآنی در مساجد تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی کاروند ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از اجرای 150 برنامه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد و مؤسسات قرآنی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 150 برنامه قرآنی به همت اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در طول ماه مبارک رمضان اجرا می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی درراستای نهادینه کردن فرهنگ سبک زندگی اسلامی در جامعه با موضوع قرآن کریم در ماه رمضان برگزار می‌شود، برخی از این برنامه‌‌ها را آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن، آیین قرائت قرآن، ختم و تفسیر قرآن، برگزاری محافل انس قرآن عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به فعالیت 350 مسجد، هیأت مذهبی، حسینیه و مرکز قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌های قرآنی به همت تبلیغات اسلامی، با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دو مؤسسه و 19 خانه‌ قرآنی میزبان ویژه برنامه‌های قرآنی ماه ضیافت الهی است گفت: برنامه‌های اجرایی مؤسسات و خانه‌های قرآنی شامل مسابقه جزء 30 قرآن، ترجمه و تفسیر سوره مبارکه یوسف و خاطره‌نویسی است.

کاروند از اجرای برنامه با قرآن در رمضان در فضاهای باز و پارک‌های شهر تویسرکان به همراه ترتیل‌خوانی قرآن کریم قبل از اذان مغرب در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی از غبارروبی 120 مسجد در آستانه فرا رسیدن ماه ضیافت الهی خبر داد و ادامه داد: غبارروبی طی هماهنگی‌ با روحانیون و هیأت‌ امنای مساجد انجام می‌شود.

انتهای پیام/ج

150برنامه قرانی در مساجد تویسرکان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.