مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان:

آغاز اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی ماه رمضان

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان از امروزبه مدت یک ماه در استان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهدی حسینی  مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز به مدت یک ماه در استان آغاز شد.

حسینی افزود: ۱۶ تیم ثابت و ۲۰ تیم سیار در سراسر سیستان و بلوچستان در ۲ شیفت کاری از ساعت هشت تا ۲۰ بر بازار عرضه مواد خام دامی نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: در قالب این طرح ۶۸ بازرس از اماکن زیر پوشش طرح تشدید نظارت بر فرآوده‌های خام دامی سیستان و بلوچستان شامل کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه ها، کارگاه‌های نگهداری و بسته بندی، مراکز توزیع و عرضه و خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی نظارت می‌کنند.

وی افزود: دریافت فرآورده‌های خام دامی سالم و به مقدار کافی از سیاست‌های امنیت غذایی دامپزشکی است که به دلیل حساسیت موضوع در ماه مبارک رمضان به طور ویژه پیگیری می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست در هنگام خرید محصولات خام دامی نسبت به بهداشتی بودن و تاریخ مصرف مواد غذایی توجه کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه نظرات، انتقادات و شکایات خود با سامانه ۱۵۱۲ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/ع

نظارت بر فرآورده‌های خام دامی ماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار