۹ هزار یتیم نیازمند حامی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: برای ۹ هزار نفر از ایتام طرح اکرام و محسنین در ماه رمضان حامی جذب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از کمیته امداد، کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان با هدف ترویج سنت حسنه احسان و انفاق برگزار می‌شود، گفت: ثبت نام از حامیان طرح اکرام و محسنین، اطعام نیازمندان، دیدار خیران از خانوار‌های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه و جمع‌آوری زکات فطره از برنامه این نهاد در ماه رمضان است.

وی با اعلام اینکه برای ۹ هزار نفر از ایتام طرح اکرام و محسنین در ماه رمضان حامی جذب خواهد شد، افزود: از مردم و خیران استان آذربایجان‌شرقی می‌خواهیم با ثبت‌نام در طرح اکرام و محسنین حمایت از این ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی گفت: در ماه رمضان سال گذشته بیش از ۸ هزار حامی، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را در قالب طرح اکرام و محسنین بر عهده گرفتند.

وی از اجرای طرح مفتاح‌الجنه با هدف آشنایی مسوولان و خیران از مشکلات نیازمندان در ماه رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: مسوولان و خیران استان آذربایجان‌شرقی در قالب این طرح از حدود خانوار نیازمند بازدید کرده و کمک‌های لازم را خواهند کرد.

کلامی، با اشاره به اجرای طرح همیان مولا در ماه رمضان، تاکید کرد: طرح همیان مولا شامل جمع‌آوری موادغذایی در کیسه‌ها و بسته‌های ویژه از مردم نیکوکار و توزیع آن در بین خانوار‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان است.

وی یادآور شد: مردم نیکوکار آذربایجان‌شرقی در سال گذشته ۴ میلیارد و ۷۳۲ میلیون تومان در قالب اطعام و افطاری و یک میلیارد و ۲۹۷ میلیون تومان در قالب طرح همیان مولا به نیازمندان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان‌شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #۰۴۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند. 

 

انتهای پیام/ش

ترویج سنت حسنه احسان و انفاق دربین مردم 

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.