ردپای 100 فقره سرقت پشت صحنه فریبکاری زن جوان و 2 مرد معتاد در مشهد

فر مانده انتظامی مشهد گفت : عاملان این سرقت‌ها از مدارک شناسایی مسروقه برای سرقت از فروشگاه و مراکز تجاری سوء استفاده می‌کنند.

ردپای 100 فقره سرقت پشت صحنه فریبکاری زن جوان و 2 مرد معتاد در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ اکبر آقا بیگی  افزود : با توجه به اهمیت این موضوع دستورات لازم صادر و تیم‌های دایره تجسس سرکلانتری پنجم پلیس مشهد با هدایت سرهنگ مختاری برای پیگیری این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی ادامه داد : افسران دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد در این ماموریت ضربتی با کنترل دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت، چهره سارقان را ترسیم و آنان را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت : پلیس پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت‌های پوششی ، گردانندگان این باند که یک زن 28 ساله و 2 مرد جوان بودند را سوار برخودروی سواری ردزنی و دستگیر کردند .

آقا بیگی افزود : زن 28 ساله و همدستانش در تحقیقات اولیه خود مدعی شدند که از مدتی قبل با یکدیگر آشنا شده و نقشه سرقت‌ها را طراحی کرده‌اند.

وی ادامه داد : تحقیقات بعدی از اعضای باند نشان داد متهمان به عنوان خریدار به فروشگاه‌ها و مراکز تجاری مراجعه و با بهانه نشان دادن کالای انتخاب شده به اعضای خانواده که داخل خودرو هستند یکی از مدارک شناسایی سرقتی را به امانت گذاشته و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت : پلیس با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه متهمان را مورد بازرسی قرار داد که در نتیجه مقادیر زیادی اموال مسروقه از آثار 100 فقره سرقت کشف شد.
 
انتهای پیام// م. ن
 
 
 
 
 

دستگیری سارقان معتاد  در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.