امیر ولی‌وند در یادواره شهید سرلشکر فلاحی:

شهید فلاحی به فکر بازسازی و نوسازی ارتش بود

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا گفت: دانشگاه دافوس در دوران شهید فلاحی بازسازی شد و امروز افسران ارتش برای دفاع از انقلاب در آن پرورش می‌یابند.

افسران ارتش برای دفاع از اسلام و انقلاب در دافوس پرورش می یابندبه گزارش خبرنگار دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ حسین ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا طی سخنان در یادواره شهید سرلشکر فلاحی که صبح امروز ( ۲۷ اردیبهشت ماه) در محل این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: دلایل بسیاری وجود دارد که درباره زندگی شهید فلاحی از لفظ مصائب استفاده کنم زیرا مشاهده کردم چه کسانی با چه ادعا،زبان و بیانی با شهید فلاحی، ارتش و در واقع با نظام به مقابله پرداختند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با بیان اینکه شهید فلاحی با مناظره،گفتگو و حضور در میان مردم به مقابله با چنین افکار و رفتاری می‌پرداخت ادامه داد: همزمان با این موضوع شهید به فکر بازسازی و نوسازی ارتش بود و دانشگاه دافوس نیز در دوران سرلشکر فلاحی بازسازی شد.

وی با اشاره به اینکه شهید فلاحی می‌دانست دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا جایی است که افسران ارتش برای دفاع از اسلام و انقلاب پرورش می یابند، افزود: ان شاالله بتوانیم در کنار حفظ یاد و چاپ کردن کتاب دنباله روی خوبی برای سرلشکر فلاحی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار