لیبرمن: باید به سرعت از شورای حقوق‌بشر سازمان ملل خارج شویم/ آمریکا ما را همراهی کند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل باید به سرعت از شورای حقوق‌بشر سازمان ملل خارج شود و آمریکا را نیز با خود همراه کند.

لیبرمن: باید از شورای حقوق بشر سازمان ملل خارج شویم و آمریکا را در انجام اقدامی مشابه متقاعد کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، روز پنجشنبه با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر اعلام کرد اسرائیل باید به سرعت از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خارج شود و آمریکا را متقاعد کند که اقدامی مشابه انجام دهد.

لیبرمن در پیام توییتری خود مدعی شد: «اسرائیل از دو جبهه مورد حمله قرار گرفته است: یک حمله تروریستی از جانب غزه، و دیگری حمله ریاکارانه از جانب شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد.»

وی در این پیام مدعی شد: محکومیت اسرائیل از جانب شورای حقوق بشر بسازمان ملل متحد با هدف «بازداشتن اسرائیل از حفاظت از خود انجام شده است. آن‌ها پیروز نخواهند شد.»

وزیر جنگ اسرائیل در ادامه ادعاهای خود در این پیام نوشت: «ما نباید اجازه اینگونه ریاکاری‌ها را بدهیم و در عوض باید به سرعت از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خارج شویم و تلاش کنیم آمریکا نیز در این اقدام با ما همراه شود.»

لفاظی‌های لیبرمن در حالی است که روز دوشنبه، همزمان با برگزاری مراسم انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، بیش از 61 فلسطینی معترض در غزه به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. گزارش‌ها حاکی است بالغ بر 2700 فلسطینی دیگر در اعتراضات روز دوشنبه زخمی شده اند. روز سه‌شنبه، سازمان ملل متحد اعلام کرد شورای حقوق بشر درباره اسرائیل روز جمعه جلسه‌ای ویژه برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

تلاش اسرائیل برای خروج از شورای حقوق بشر سازمان ملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
انها همانطور که عضو ان پی تی نیستند ولی از طرف ریاست ان کشورها ی دشمن خود را برچسب تخطی از قوانین ان متهم می کنند که انگار از اعضای پر و پا قرص ان هستند و همه قوانین ان را اجرا می کنند از سازمان حقوق بشر هم که خارج شوند از مدعیان حمایت از خقوق بشر می شوند و اعضا عضو سازمان را به نقض حقوق بشر متهم می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
سريع بايد اخراج شود ، تا رفتار انساني را بياموزد
آخرین اخبار