خاطره رضا صادقی از ماه رمضان دوران کودکی‌اش

رضا صادقی با روایت خاطرات ماه رمضان دوره کودکی اش صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رمضان  یادآور خاطرات  زیبایی در دوران کودکی و نوجوانی است؛ از بیدار شدن در هنگام سحر و نشستن دور سفره سحر و افطار تا رفت و آمدهای  و فضای خوب این ماه که برای هر کسی لذت‌بخش است.

در همین زمینه رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان عکسی قدیمی از خود  را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و ضمن روایت بخشی از خاطرات ماه رمضان های دوران کودکی اش نوشت: لطفا سر سفره افطار همسایه‌ها رو فراموش نکنید.

صادقی نوشت:" یادش بخیر ماه مبارک رمضان با بابا میرفتیم مسجد، کلی لبخند بود و انتظار اذان و بعد نماز و بعد افطار ...

بعدش هم ختم قران و بعد خونه مادر بزرگ و فامیلا و بعد خواب و صدای دعای سحر و بعد نوازش مادر برای بیداری سحری و بعد نماز و یکم لبخند و خواب و مدرسه و غیره. ماه رمضان ماه مبارکیه، حس حالش همیشه برام زیباست و محترم. خیلی‌ها روزه داری و شروع کردن و امشبم که شروع ماجرای عاشقیه با خدا. لطفا سر سفره افطار همسایه‌ها رو فراموش نکنید، تو این وضع نابسامان اقتصادی هوای کم درامدهارو داشته باشیم هممون .سر به بزرگترا زدن و از همه مهمتر کتاب خدا رو با تفکر بخونیم و لذت ببریم از رحمان و رحیمش ...

 فصل تازه رضا صادقى. این عکس قدیمی برای رمضان هست، اما سالش و دقیق نمیدونم، توی روستای پدری ”کریان“ اطراف میناب . استان هرمزگان."


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.