سرهنگ پارسامهر خبر داد

کشف ۸۰ کیلو تریاک جاسازی شده در باک گازوئیل کامیون

رئیس پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۰ کیلو گرم تریاک در باک گازوئیل کامیون خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی پارسامهر رئیس پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از جنوب کشور به تهران را دارد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران، کامیون متعلق به قاچاقچی را در محور مواصلاتی ساوه - تهران شناسایی و پس از مدتی مراقبت ویژه، آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان دستگیری متهم، گفت: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۸۰ کلیوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک گازوئیل آن جا سازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ پارسا مهر ادامه داد: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص خرید و فروش مواد مخدر و توزیع آن، از طریق تماس تلفنی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۰ کیلو تریاک از باک گازوئیل کامیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار