رمضان ماه نزدیکی به خداوند و ماه خودسازی انسان‌هاست

امام جمعه اردبیل گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزدیکی به خداوند و ماه خودسازی انسان‌هاست.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه نزدیکی به خداوند و ماه خودسازی انسان‌ها بوده که باید از این فرصت به نحوی شایسته و مناسب بهره‌برداری کرده و با عمل به دستورات الهی و آموزه‌های دینی و اسلامی در راستای تعالی روحی و معنوی گام برداریم.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان درهای رحمت خداوندی بیش از هر زمان دیگری بر روی مومنان و بندگان خالص خداوند باز است، گفت: در این ماه خداوند با نظر رحمت خود بر بندگان می‌نگرد و با توجه به این مهم باید مومنان تلاش کنند تا با عمل به فرامین الهی و گام‌ نهادن در مسیر دستورات الهی هر چه بیشتر از رحمت خداوندی بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: روزه‌داری تنها نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه باید در این ماه تمامی اعضا و جوارح انسان روزه بگیرد و در تمامی مراحل و سطوح زندگی به یاد این ماه مبارک و اعمال آن از گناه و معصیت دوری کرده و در مسیر الهی و انجام کارهای نیک و خیر گام بردارد.

عاملی ماه مبارک رمضان را ماه تقوا و پرهیزگاری معرفی کرد و افزود: باید تمامی مومنان در راه تقوای الهی گام بردارند چراکه در جامعه‌ای که در این حوزه ضعف وجود داشته و تقوا نباشد آسیب‌های اجتماعی آن جامعه را فرا می‌گیرد و کرامت انسان‌ها از بین خواهد رفت.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه نزدیکی به خداوند و ماه خودسازی انسان‌ها بوده که باید از این فرصت به نحوی شایسته و مناسب بهره‌برداری کرده و با عمل به دستورات الهی و آموزه‌های دینی و اسلامی در راستای تعالی روحی و معنوی گام برداریم.

انتهای پیام/ع

رمضان ماه خودسازی انسانهاست

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.