سعیدی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فصل مرده اکران در سینمای ایران وجود ندارد

مدیر سینما آزادی با بیان اینکه فصل مرده اکران در سینمای ایران وجود ندارد، گفت:به نظر می آید در ماه رمضان، اکران خوبی داشته باشیم .

رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابیان اینکه در سینمای ایران، فصل مرده اکران وجود ندارد، گفت:فیلم ها  برای فصل های اکران تعیین کننده هستند ، و با توجه به فیلم هایی که از نوروز اکران شده اند وهمچنان ادامه دارند به نظر می آید در ماه رمضان، اکران خوبی داشته باشیم .

سعیدی پور همچنین در مورد اکران های ویژه ماه مبارک رمضان تصریح کرد : اکران در ماه مبارک در سالهای اخیر نشان داده که بسیار می تواند در اقتصاد سینما تاثیر گذار باشد و از طرف مخاطبان استقبال می شود.

وی افزود:نکته ای که باید از طرف سیاست گذاران این طرح رعایت شود این است که این طرح در هر سینمایی قابل اجرا نیست و باید بر حسب منطقه جغرافیایی و شرایط امکانات پخش آن سینما این طر ح اجرا شود چرا که سینما هایی وجود دارد که شاید در طرح افطار تا سحر و در نیمه های شب اصلا مخاطب نداشته باشند.

مدیر سینما آزادی همچنین در مورد نیم بها شدن بلیت سینما در این ماه خاطر نشان کرد : نیم بها شدن بلیت سینماها در ماه مبارک رمضان ، باید برحسب و با نظر خود سینما دار باشد چرا که هر مدیر سینما مشتری های خود را بهتر می شناسد.

سعیدی پور گفت:بعضی از سینماها هستند که قبل از افطار امکان نیم بها شدن را به مخاطبان بدهند بهتر است و خیلی از سینما چون مشتری هایشان برحسب مکان جغرافیایی شان بیشتر بعد از افطار مخاطب دارند باید نیم بهاشدن را بعد از افطار برای مشتری های  اجرا کنند .

انتهای پیام/

اظهار نظر مدیر سینما آزادی درباره اکران در ماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار