پیام تبریک و حمایت روحانیون فارس از امام جمعه شیراز

با انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام به سمت نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، جامعه روحانیت شیراز، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و اساتید حوزه علمیه فارس پیام تبریک صادر کرده و اعلام حمایت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام به سمت نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، جامعه روحانیت شیراز، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و اساتید حوزه علمیه فارس پیام تبریک صادر کرده و اعلام حمایت کردند.

متن پیام جامعه روحانیت شیراز

«جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ لطف الله دژکام دامت برکاته؛ نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه محترم شیراز

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، انتصاب جنابعالـی توسط مقام معظم رهبری حضـرت آیت‌الله العظمـی امـام خامنـه‌ای مدظله العالـی در جایگاه مهم و حسـاس نمایندگی ولـی فقیه در اسـتان فارس و امـامت جمعه شهر شـیراز را تبریک عرض نموده و دوام توفیقاتتان را در تحقق سیاست‌های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمائیم.

جامعـه روحانیت شـیراز ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای تعمیق همکاری و هم افزایی در راستای تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه گاه اصلی انقلاب و نظام، حرکت در مسیر فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص)، بصیرت‌افزایی فرهنگی و سیاسی آحاد مردم جامعه و مسئولین، همراهی فکری و عملی برای بیان حقایق، هدایتگری فرهنگی و سیاسی و تبیین معارف اسلام از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

استمرار موفقیت و سربلندی جنابعالی را در مسئولیت جدید و خدمت به نظام اسلامی به ویژه مردم مؤمن و انقلابی فارس و شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی در سایه‌سار تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم».

کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری

«مردم شریف فارس و شیراز؛ خدای بزرگ را سپاس که در فاصله‌ای اندک از درگذشت تأثر برانگیز حضرت آیت‌الله ایمانی رحمة‌الله علیه، شخصیت عالم و ارزشمند دیگری عهده‌دار مسئولیت خطیر نمایندگی، ولی فقیه در استان و امامت جمعه شیراز گردید.

بی‌شک حضرت آیة‌الله دژکام که از سوابق ارزشمند علمی، فرهنگی و تبلیغی برخوردار و به زیور علم و عمل آراسته‌اند، با حمایت و همکاری شما مردم شریف، منشأ برکات در عرصه‌های مختلف شهر و استان خواهند بود.

اینجانب ضمن خوش آمد به ایشان، حمایت خود را از معظم له ابراز نموده از مسئولان محترم و اقشار جامعه می‌خواهم جهت کمک به پیشرفت شهر و استان و رشد و ارتقاء آن در عرصه‌های گوناگون، ایشان را مساعدت و حمایت نمایند».

پیام جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس

«مردم شریف و ولایتمدار فارس و شیراز؛ هرچند ارتحال نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق شیراز حضرت آیة‌الله ایمانی رحمة الله علیه موجب تأثر و تألم خاطر گردید، ولی خدای بزرگ را شاکریم که بار دیگر لطف الهی شامل مردم متدین این دیار شد و شخصیتی فرهیخته و عالمی ارزشمند، برای این مسئولیت خطیر منصوب گردید.

بی‌تردید حضور آیة‌الله دژکام در این جایگاه رفیع همراه با همکاری و حمایت مسئولان و مردم، نوید بخش تحول همه جانبه و ارتقاء مادی و معنوی شهر و استان خواهد بود. جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ضمن حمایت همه جانبه از نماینده جدید، ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شیراز، مردم متدین این شهر را به استقبال باشکوه از ایشان و حضور وحدت آفرین در نماز جمعه دعوت می‌کند».
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار