طرح‌های گردشگری روستایی کم هزینه و زودبازده باشد

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: طرح‌های گردشگری پیش بینی شده برای توسعه و پیشرفت روستا‌ها کم هزینه و زودبازده باشد.

طرح‌های گردشگری روستایی کم هزینه و زودبازده باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،مهرداد ستوده روز پنجشنبه در نشست با شهرداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهرستان دیر افزود: دهیاران باید ظرفیت گردشگری و درآمدزایی روستا‌ها را به استانداری معرفی کنند.

وی اضافه کرد: گردشگری در روستا‌های ساحلی مورد توجه قرار گیرد و هر طرحی که برای روستا درآمدزایی دارد و توجیه گردشگری و آبادانی روستا دارد به استانداری ارائه شود.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر اظهارداشت: نگاه شورا‌ها و دهیاران به روستا‌ها باید برای درآمدزایی پایدار باشد.

وی افزود: سال گذشته ۴۶ میلیارد ریال به امور روستا‌های شهرستان دیر اختصاص یافت که باید همه در هزینه‌ها مدیریت عالمانه داشته باشیم و اگر امسال طرحی جنبه درآمدزایی نداشته باشد هیچ اعتباری به آن تعلق نمی‌گیرد.

ستوده، برنامه محوری را در روستا‌ها مهم خواند و بیان کرد: آبادانی روستا فقط آسفالت کردن نیست بلکه آموزش، راه اندازی اینترنت پرسرعت، تربیت منابع انسانی و امور فرهنگی روستا‌ها باید مدنظر باشد.

وی گفت: امسال برنامه داریم که بصورت آزمایشی در چهارشهرستان استان پلاژ بانوان با زیرساخت چوب احداث شود که دیر یکی از این شهرستان هاست.

در این نشست شهرداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی نظر‌ها و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

انتهای پیام/م

کم هزینه و زودبازده بودن طرح های گردشگری برای توسعه و پیشرفت روستاها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.