ضرورت تأسیس نخستین مرکز قرآنی شاهین‌شهر

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تأسیس نخستین مرکز قرآنی شاهین‌شهر را ضروری خواند و ابراز امیدواری کرد:ساخت این مرکز زیر نظر اوقاف و با مشارکت گسترده خیران از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در دیدار با مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: از تأسیس مرکز قرآنی در شهر180 هزار نفری شاهین‌شهر به دلیل فعالیت قرآنی 10ها حافظ قرآن مجید استقبال می‌کنیم.

وی افزود: در این شهر، حافظان قرآن کریم مرد وزن به فعالیت‌های قرآنی می‌پردازند که تأسیس این مرکز می‌تواند فعالیت‌های فرهنگی آنان را حول محور قرآن کریم انسجام ببخشد و گسترش دهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با استناد به این گزارش مدیر اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان گفت: تأسیس مرکز قرآنی زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه در شهری که 45 حافظ مرد و 45 حافظ زن قرآن مجید دارد ضروری است و می‌تواند با مشارکت گسترده خیران شاهین‌شهری از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند به‌گونه‌ای در تأسیس این مرکز مشارکت کنند که هر خیر هزینه ساخت دست کم یک مترمربع ساختمان این مرکز فرهنگی را برعهده بگیرد، نخستین مرکز قرآنی زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه با مشارکت گسترده مردم، می تواند تا یک سال دیگر در شاهین‌شهر بهره‌برداری شود.

حاجی‌دلیگانی از اداره اوقاف و امور خیریه شاهین‌شهر درخواست کرد که با همکاری دستگاه‌های خدماتی و فرهنگی و دریافت مجوزهای لازم، مقدمات شروع عملیات اجرایی این طرح را برای شهروندان شاهین‌شهری فراهم کنند.

وی تصریح کرد: شاهین‌شهر با برخورداری از جمعیت تحصیل‌کرده، فعالیت حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان و علاقه نوجوانان و جوانان به قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم، به‌سرعت از کانون‌های علوم قرآنی در استان اصفهان و کشور خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدارنماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار با مدیر اوقاف و امور خیریه این شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار