داوران قطری، قاضی دیدار ایران و ازبکستان/ آتش بازی فدراسیون فوتبال برای شاگردان کی روش!

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار دوستانه تیم های ایران و ازبکستان برعهده داوران قطری است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دوستانه تیم های ایران و ازبکستان درحالی قرار است است، شنبه هفته آینده از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار شود که طبق اعلام فدراسیون فوتبال، قضاوت این مسابقه، برعهده داوران قطری است.

این داوران قرار است، فردا ( جمعه ) وارد تهران شوند و پس از استراحتی کوتاه، آماده داوری بازی شاگردان کی روش و کاپادزه باشند.

همچنین در این دیدار، نشست خبری پیش از مسابقه ندارد و سرمربیان ۲ تیم پس از پایان بازی، پاسخگوی اصحاب رسانه خواهند بود. تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸روسیه آماده می شود و قرار است پیش از اعزام به ترکیه و روسیه، آخرین بازی دوستانه خود در تهران را مقابل ازبک ها برگزار کند و سپس پس از مراسم بدرقه در روز یکشنبه ( ۳۰ اردیبهشت ) ایران را ترک کنند.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال در صدد هستند تا پس از پایان بازی، آتش بازی جزئی را هم برای تیم ملی ایران انجام دهند تا مراسم خداحافظی یوزها به طور کامل انجام شود.

گفتنی است، احتمال دارد، دیدار پایانی شاگردان کی روش در تهران پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، برای تماشای فوتبال دوستان رایگان شود و باید دید آیا این تصمیم از سوی فدراسیون فوتبال اتخاذ خواهد شد یا خیر؟

دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ازبکستان روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه راس ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

داوران دیدار ایران و ازبکستان معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار