ترکیب احتمالی ایران مقابل ازبکستان

تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان، قرار است در دیداری تدارکاتی ( شنبه ۲۹ اردیبهشت ) به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و ازبکستان درحالی قرار است، شنبه هفته آینده از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار شود که طبق اعلام فدراسیون فوتبال، قضاوت این مسابقه، برعهده داوران قطری است.

سعود العذبه ( داور وسط )، جمعه بورشید ( کمک داور اول ) و یوسف الشمری ( کمک داور دوم ) تیم داوری این دیدار هستند و آنها امروز ( جمعه ) وارد تهران می شوند و پس از استراحتی کوتاه، آماده داوری بازی شاگردان کی روش و کاپادزه خواهند شد.

تیم ملی ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می کند، حدود ۱۶ روزی است، تمرینات را آغاز کرده و پس از برگزاری دیدار دوستانه با ازبکستان و شرکت در مراسم بدرقه ( یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ) راهی ترکیه و سپس روسیه خواهد شد تا آماده شرکت در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شود.

کی روش و کادرفنی تیم ملی، تمرینات را با ۴ بازیکن آغاز کردند و سپس با اضافه شدن اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی، تعداد نفرات به ۸ رسید و سرانجام در تمرین روزگذشته ( پنج شنبه ) ملی پوشان استقلال و پرسپولیس، ذوب آهن و برخی از لژیونرها اضافه شدند تا ۲۰ بازیکن آماده بازی با ازبکستان شوند.

ترکیب احتمالی شاگردان کی روش مقابل ازبک ها

دروازه بان: محمد رشید مظاهری

مدافعان: محمدرضا خانزاده، پژمان منتظری، وریا غفوری و میلاد محمدی

هافبک ها: احسان حاج صفی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده

مهاجمان: کریم انصاری فرد و مهدی طارمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا با کشورهای مطرح جهان مثل ایتالیا المان .......مسابقه برگزار نکردند ازبکستان چه مزایایی دارد؟
آخرین اخبار