معضل نبود پرستار وماما در درمانگاه مورموری آبدانان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان گفت: مرکزبهداشتی درمانی مورموری طبق قانون فقط چارت یک نفر پرستار خانم را دارا بوده است.

معضل نبود پرستار وماما در  درمانگاه مورموری آبدانان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;نصرت الله علیزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان بیان کرد: مرکز بهداشتی درمانی مورموری طبق قانون و بر اساس چارت های سازمانی موجود فقط چارت یک نفر پرستار خانم را دارا بوده  و در طی این مدت با پیگیری های مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مساعدت معاون محترم دانشگاه، پرستار خانم دوم از محل اعتبار پزشک خانواده بکار گیری شده است،که بدلیل استخدام در استانی دیگرقرداد ایشان فسخ شد.

 علیزاده گفت:در جذب نیرو از طریق طرح پزشک خانواده بسیارمحدودیت داریم، ضمن اینکه این شبکه با مساعدت خوب مسئولان دانشگاه و معاونت بهداشتی دانشگاه از حداکثر ظرفیت برای جذب نیرو در قالب طرح پزشک خانواده در این مرکز استفاده نموده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر از یک پرستار زن و سه پرستار مرد جهت پوشش مرکز مذکور در ساعات غیر اداری و تعطیل استفاده می شود.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان ادامه داد: مدیریت مرکز بهداشتی درمانی مورموری و در راس آن مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان موظف است ، تا حصول نتیجه نهایی و مطلوب پیگیر موضوع بوده و در کوتاه مدت و برای ایام تعطیلات پیش رو در ساعات شلوغ کاری و اوج مراجعان از یک پرستار خانم و یک پرستار آقا برای ارائه خدمات سالم تر استفاده کند.

انتهای پیام/با

نبود ماما و پرستار در درمانگاه مورموری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.