آیت الله سعیدی در مراسم وداع با پیکر آیت‌الله طباطبایی؛

آیت الله طباطبایی ماه مبارک رمضان را درک کرد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)گفت:آیت الله طباطبایی ماه رمضان را درک کرد، و در نخستین شب جمعه این ماه مبارک دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مراسم وداع با پیکر آیت‌الله طباطبایی استاد اخلاق گفت: باید از خداوند بخواهیم که سفر مرگ را برای ما راحت کند و در زندگی خود تنها رضای الهی را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت‌الله طباطبایی افزود: این موضوع از الطاف الهی بود که این عالم دینی ماه مبارک رمضان را درک کرد و در نخستین شب جمعه ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: قرآن کریم از تنها ماهی که یاد کرده است ماه مبارک رمضان است که این موضوع نشان دهنده جایگاه و ارزش این ماه است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) ترویج معارف الهی و اهل بیت(ع) را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید توجه و عنایت داشتنه باشیم تا فرزندان خود رابه اهل بیت(ع) بسپاریم.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: در زندگی خود باید همواره به یاد امام زمان(عج) باشیم و با حرکت در مسیر رضای الهی عاقبت به خیر شویم، طهارت و پاکی و لقمه حلال بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه انسان نباید از معاد و روز قیامت غافل شود، تصریح کرد: خداوند از سر و نیت‌های ما آگاه است و باید برای عزت قرآن و اسلام تلاش کنیم تا سعادت‌مند شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی استاد برجسته اخلاق عصر روز پنج‌شنبه بر اثر عارضه تنفسی و کبدی ظهر پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷( مصادف با نخستین روز ماه رمضان) در ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ش

مراسم وداع با آیت الله طباطبایی

برچسب ها: رمضان 97 ، سخن بزرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ebrahimi
۱۰:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خداوندتبارک وتعالی این عالم فقیه جلیل القدرروقرین رحمت فرمایندانشالاه تعالی..چه سیدبزرگواری بودن ایشون.
آخرین اخبار