کریمی دیدار ایران با ازبکستان را از دست داد

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل مصدومیت، دیدار با ازبکستان را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و ازبکستان درحالی قرار است، شنبه هفته آینده از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود که طبق اعلام فدراسیون فوتبال، قضاوت این مسابقه، برعهده داوران قطری است و همچنین فوتبال دوستان می توانند، این بازی را به صورت رایگان مشاهده کنند.

تیم ملی ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می کند، حدود ۱۶ روزی است، تمرینات را آغاز کرده و پس از برگزاری دیدار دوستانه با ازبکستان و شرکت در مراسم بدرقه ( یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ) راهی ترکیه و سپس روسیه خواهد شد تا آماده شرکت در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شود.

کی روش در نخستین مسابقه در روسیه و مقابل مراکش، سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی و باشگاه آمکار را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و تلاش می کند تا در مسابقات دوستانه، بازیکن های جایگزین خوبی را برای او انتخاب کند. البته مربی پرتغالی تیم ملی در این مسیر زیاد خوش شانس نیست و پس از مصدومیت امید ابراهیمی، حالا خبر می رسد علی کریمی هم دچار مصدومیت از ناحیه کمر شده و شاید جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست دهد.

کریمی در تمرینات ۴ نفره تیم ملی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت مصدوم شد و از آن موقع تا کنون در ساختمان پک تمرینات ریکاوری را انجام می دهد. به احتمال زیاد او با صلاحدید کی روش و مصدومیت، مقابل شاگردان کاپادزه بازی نمی کند و تلاش خواهد کرد تا زیر نظر میکائیل و سباستین، ۲ فیزیوتراپ و مربی تیم ملی به مرز آمادگی برسد و  در بازی مقابل ترکیه و یونان حضور یابد.

گفتنی است، به جزء کریمی، دیگر بازیکنان تیم ملی آماده بازی هستند و مشکلی نخواهند داشت.

دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و ازبکستان، شنبه هفته آینده ( ۲۹ اردیبهشت ) از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

هافبک تیم ملی دیدار با ازبکستان را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار