مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم:

برگزاری برنامه مشق ضیافت در قم

بابایی گفت:در برنامه مشق ضیافت هر روز در حاشیه مراسم جزء خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه (س)خوشنویسان قمی به خطاطی آیات قرآنی می‌پردازند.

برگزاری برنامه مشق ضیافت در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛بابایی،مسئول سازمان بسیج هنرمندان قمبا اشاره به فرا رسیدنماه مبارک رمضاناز برگزاری برنامه هنری مشق ضیافتخبر داد گفت: هم زمان با ماه مبارک رمضان، این برنامه  هر روز  هر روز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در حاشیه مراسم جزء خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه (س)برگزار می‌شود وخوشنویسان قمی در این برنامه به خطاطی آیات قرآنی که در آن روز قرائت می‌شود می‌پردازند.

 وی افزود: انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان قم به همت سازمان بسیج هنرمندان استان ضیافت هنری با حضور خوشنویسان قمی در ماه رمضان برگزار می‌کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بسیج هنرمندان استان در این خصوص استفاده از ظرفیت هنر نگارگری در کنار آثار خوشنویسی است، در پایان ماه رمضان 30 تابلو خوشنویسی از آیات قرآن کریم همراه با نگارگری تولید می‌شود.

بابایی ادامه داد: پس از اتمام ماه مبارک رمضان نیز قرار است نمایشگاهی تحت عنوان "مشق ضیافت" در یکی از گالری‌های استان قم برپا شود.

وی خاطر نشان کرد: هنرمندانی که تمایل به همکاری با انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان استان و شرکت در این ضیافت هنری را دارند می‌توانند به سازمان بسیج هنرمندان قم واقع در خیابان عمار یاسر بلوار تعاون مجتمع ادارات ساختمان 9 دی طبقه نخست مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در قم

برچسب ها: قرآن ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار