فرماندار ملکان؛

اجرای طرح فاضلاب شهری ملکان به کندی پیش می رود

فرماندار ملکان، گفت: اجرای طرح فاضلاب شهری ملکان با گذشت حدود 14 سال از آغاز اجرا به کندی پیش می رود.

کندی روند اجرای طرح فاضلاب شهری ملکانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این موضوع انتقاد فرماندار ملکان را هم در پی داشت و او از طولانی شدن روند اجرای این طرح گلایه کرد.


محمدباقر خانی  فرماندار ملکان ،در جمع روسای ادارات شهرستان گفت: در حالی که بیش از 85 درصد فاضلاب ملکان شبکه گذاری شده است اما به علت جابه جایی و معارض داشتن ، تصفیه خانه طرح با کندی پیش می رود.


وی افزود : محل احداث تصفیه خانه فاضلاب قبلا در مجاورت یکی از روستاهای شهرستان بود که اهالی آن روستا با اعتراض و شکایت نگذاشتند طرح عملیاتی شود.


به گفته خانی این ذهنیت در بعضی افراد وجود دارد که محل احداث تصفیه خانه موجب بروز مشکلات زیستی محیطی و ایجاد بوی تعفن می شود در حالی که این گونه نیست و دستگاههای که نصب می شود علاوه برجمع آوری فاضلاب ،می تواند پس آب تصفیه شده را در اراضی کشاورزی به کار بگیرد.


فرماندار ملکان خاطرنشان کرد : پس از مدتها مذاکره و معطلی بالاخره محل احداث تصفیه خانه به محل دیگر منتقل شد اما دوباره به علت تملک نکردن مکان که جزو اراضی منابع طبیعی است عده ای مدعی مالکیت این وی افزود : گفتگوها برای حل این مشکل ادامه دارد و در صورت توافق امسال عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب ملکان شروع خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

کندی روند اجرای طرح فاضلاب شهری ملکان

برچسب ها: آب ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار