پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران درگذشت قائم مقام دبیر شورای نگهبان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران طی پیامی درگذشت محمدرضا علیزاده قائم مقام دبیر شورای نگهبان را تسلیت گفتند.

در پی درگذشت شادروان حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان پیام تسلیتی از سوی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و محمد اسلامی استاندار مازندران منتشر شد
متن پیام بدین شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شادروان حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در اولین روز از ماه مبارک رمضان موجب تاثر و تالم گردید.

تلاش شایسته و مستمر مرحوم علیزاده به عنوان با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان در کسوت حقوقدانی و حفاظت از قانون اساسی ماندگار و جاودانه است.

حضور و خدمات موثر در مسئولیت‌هایی همچون معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون بازرسی کل کشور، دادستان انقلاب اسلامی قائم‌شهر، مدیرکل ارزشیابی قضات و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان از سوابق کاری آن عزیز سفر کرده محسوب می‌شود.

اینجانبان درگذشت آن حقوقدان متعهد را به خانواده محترم ایشان و سایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند رمضان برای آن فقید سعید، رحمت و غفران واسعه و برای کلیه بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمائیم.

نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران
محمد اسلامی استاندار مازندران

پیکر مرحوم علیزاده، امروز، پس از تشییع در شهر زیراب، در امامزاده عبدالحق این شهر آرام می‌گیرد.
انتهای پیام/آ

صدور پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار

برچسب ها: شورای نگهبان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.