یادواره شهدای جاویدالاثر مدافع حرم در ساوه

یادواره شهدای جاویدالاثر مدافع حرم شهرستان ساوه در امام زاده سید اسحاق برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ یادواره ۶ شهید جاویدالاثر مدافع حرم تیپ فاطمیون ساوه در امام زاده سید اسحاق ساوه برگزار شد.

سردارعلیزاده جانشین مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم در این یادواره بابیان اینکه همه شهدا، ولی نعمتان و تاج سر ما هستند و فرقی ندارد که ایرانی، افغانی، پاکستانی و عراقی باشد، گفت: شهیدان خود را فدای اسلام کردند به همین دلیل همه آن‌ها برای ما عزیز هستند.

سردارعلیزاده افزود: خداوند و اهل‌بیت (ع) عاشق شهیدان بوده و به آن‌ها چنین مقامی عطا کرده اند وبه همین دلیل همه ما به شهدا احترام ویژه‌ای قائل هستیم و آن‌ها را دوست داریم.

وی اضافه کرد: اگر کسی به شهدای افغانی نگاه غیراسلامی کند و آن‌ها را مورد تحقیر قرار دهد مورد غضب خداوند است به همین دلیل هیچ‌کس نباید چنین نگاهی داشته باشد.

امنیت نظام جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا

سردارعلیزاده افزود: امنیت نظام جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا است و همه قشر‌های مختلف مردم باید قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها باشند و راهشان را ادامه دهند.

وی با اشاره به پیام‌های شهدا گفت: اهل شکرگزاری، صبر، تلاش، عبادت، جهاد، رکوع، تواضع و بردبار بودن و همت در احیای امربه‌معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین این پیام‌هاست و باید در عمل به آن‌ها کوشا باشیم.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: مدافع حرم ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.