امام جمعه چوار:

ماه رمضان ماه نزول قرآن است

امام جمعه چوار گفت:بهترین ماه برای بهره‌مندی از تعالیم و برکات علمی و معنوی کتاب قرآن کریم است.

ماه رمضان ماه نزول قرآن استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;میهن‌پرست امام جمعه چوار با اشاره به اینکه رمضان ماه بهره‌مندی از بهار برکت قرآن کریم است ،گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است، به همین دلیل در ماه مبارک رمضان زمینه بسیار مناسبی برای عبادت و بندگی خداوند فراهم می‌شود، بهترین ماه برای بهره‌مندی از تعالیم و برکات علمی و معنوی کتاب قرآن کریم است از این‌ رو توصیه‌های زیادی برای قرائت و تدبر در قرآن کریم از سوی ائمه اطهار (ع) بیان‌شده است.

میهن پرست گفت: سزاوار است که مؤمنان روزه‌دار برای انس بیشتر با قرآن کریم، در این ماه مبارک به قرائت و تدبر در قرآن  توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 سوم خرداد حماسه جاودانه آزادسازی خرمشهر است

 امام جمعه چوار عنوان کرد:سوم خرداد روز یادآور حماسه‌آفرینی و ایستادگی یک ملت در برابر سلطه‌گرانی است که با فرهنگ و تفکر بسیجی و گفتمان مقاومت، به نتیجه رسید، سوم خرداد یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر، سند ایستادگی یک ملت در برابر سلطه گران است.

 انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی

میهن پرست اظهار کرد :تصمیم ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف آن‌هم در سالروز نکبت سلطه صهیونیست‌ها در راستای اقدامات ماجراجویانه ترامپ در خاورمیانه است که با چراغ سبز آل سعود و دیگر مزدوران برخی کشورهای عربی منطقه صورت گرفت.

وی افزود: همراهی و سازش مزدوران آل سعود و هم‌پیمانان او با صهیونیست‌های نژادپرست ننگ دیگری را بر تاریخ جنایات و خیانت‌های سران مرتجع دولت‌های عربی منطقه خواهد افزود که فراموش‌نشدنی است.

امام جمعه چوار ادامه داد: ساعتی پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای موسوم به برجام، رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سخنانی در دانشگاه فرهنگیان، بر لزوم حفظ عزت و عظمت ملت ایران تأکید کردند و فرمودند« بارها گفته بودم که به آمریکا اعتماد نکنید،  درباره مذاکره با سه کشور اروپایی هم می‌گویم به این‌ها هم نباید اعتماد کرد و برای هر قرارداد باید تضمین‌های واقعی و عملی بگیرید و گرنه نمی‌شود به این شکل حرکت را ادامه داد».

انتهای پیام/با

 

سخنان امام جمعه چوار در خطبه های نماز

برچسب ها: نماز جمعه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.