آمریکا بازی ایران در جام‌جهانی را از تلویریون‌تماشا می کند

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی دیدار تاریخی تیم های ملی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 را یکی از بزرگترین مسابقات ژئوپلیتیک جام جهانی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آسوشیتدپرس می نویسد: در یکی از بزرگترین دیدار های ژئوپلیتیک جام جهانی، ایالات متحده آمریکا در بازی های گروهی جام جهانی 1998 فرانسه با ایران بازی کرد.

هنگامی که دو تیم سال 1998 با هم رو در رو شدند،نیروهای پلیس ضد شورش در ورزشگاه لیون در محل حضور داشتند. اما نیازی به آنها نبود. تیم ها با گرفتن عکس گروهی تمام تلاش خود را برای کاهش تنش ها به کار بستند.بازیکنان ایران حتی برای رقیب خود گلهای رز سفید آورده بودند.

در این مسابقه پر هیجان که شیطنت در آن بسیار اندک بود، ایران به پیروزی 2-1 دست یافت،که آخرین پیروزی ایران در جام جهانی بود. اما هیچ یک از دو تیم موفق نشد از مرحله گروهی صعود کند.

 اما این بار دیگر امکان بازی دو تیم در مسابقات جام جهانی امسال وجود ندارد. در حالی که ایران در گروه B با اسپانیا، پرتغال و مراکش روبرو خواهد بود، ایالات متحده پس از ناکامی در صعود به جام جهانی که برای نخستین بار از سال 1986 اتفاق می افتد، بازی ها را از تلویزیون تماشا خواهد کرد.


انتهای پیام/


تحلیل آسوشیتدپرس از بازی ایران - آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار