عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

اهتمام جدی قوه قضائیه در برخورد با فساد/اروپا خواهان تغییر برخی قوانین ایران است

امیر آبادی با اشاره به برخورد قاطعانه قوه قضائیه با فسادگفت:دستگیری و محاکمه بسیاری از مدیران ارشد کشور مؤید اهتمام جدی قوه قضائیه در این امر است.

اهتمام جدی قوه قضائیه در برخورد با فساد/اروپا خواهان تغییر برخی قوانین ایران استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ امیرآبادی فراهانی،عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مصلی قدس، به سالروز تأسیس رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین اشاره و اظهار داشت: سالروز تأسیس رژیم صهیونیستی به‌عنوان روز نکبت نام‌گذاری شده بود که با انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس در کنار روز نکبت، روز خون رخ داد.

وی با تأکید بر رسوا شدن اسرائیلیان با انتقال پایتخت به بیت‌المقدس گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با این کار می‌خواستند که یک حادثه تاریخی را رقم بزنند، اما رسوا شدند حتی همدستان آمریکا نیز در این انتقال سفارت با آن‌ها همراهی نکرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهید و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم فلسطین طی روزهای اخیر افزود: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی دست‌نشانده‌اش در پی ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی هستند، همه آحاد مردم و مسئولان باید آگاه بوده و مراقب باشند که در زمین دشمن بازی نکنند.

امیرآبادی برخورد و مبارزه قاطعانه قوه قضائیه با فساد و عوامل آن را مورد تأکید قرار داد و گفت: دستگیری و محاکمه بسیاری از مدیران ارشد کشور از سوی قوه قضائیه خود مؤید این امر است که قوه قضائیه در این کار اهتمام جدی دارد.

وی بیان کرد: برخی با ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن هستند که بگویند تشیع و اسلام قادر به اداره کشور نیست، درحالی‌که باید به مردم این اطمینان را داد که مسئولان نظام دلسوز بوده و خود مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: کشورهای اروپایی به تعهدات خود عمل‌نکرده و قبلاً آن‌ها را یک‌بار آزمایش کرده‌ایم و نباید مجدداً به اروپاییان اعتماد کنیم.

امیرآبادی با تأکید بر اینکه نباید تمامی فعالیت‌های خود را منوط به برجام می‌کردیم، تصریح کرد: اروپا و آمریکا روابط گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف با یکدیگر دارند، و این درحالی است که مبادله کشورهای اروپایی با ایران بسیار کمتر است، ما باید مراقب بوده و آگاهانه پیش برویم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی شرط استفاده از برگ‌های برنده ایرانیان در منطقه را حضور شجاعانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در پای میز مذاکره دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی، اروپا خواهان تغییر برخی قوانین ایران است، درحالی‌که این کنوانسیون‌ها نوعی استعمار جدید است.

امیرآبادی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نباید اجازه تضییع حقوق مردم را بدهند چراکه ورود به کنوانسیون‌های بین‌الملل خود به معنای پذیرش همه آن چیزی است که غربی‌ها می‌خواهند.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار