پیشرفت کشور را نباید به اعتماد به آمریکا گره زد

امام جمعه موقت بیرجند گفت : بدعهدی های آمریکا نشان داد نباید پیشرفت کشور را به اعتماد به آمریکا گره زد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام مختاری ، امام جمعه موقت بیرجند  درخطبه های نماز جمعه این هفته  به بد عهدی آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت:پیشرفت کشور در گرو تکیه بر فرهنگ ناب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تجربه در زمان های مختلف نشان داده که نباید به اروپا و آمریکا اعتماد کنیم گفت:امروز با ایستادگی جبهه مقاومت ، داعش در حال نابودی است و حزب الله هم توانست بر اسرائیل پیروز شود.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به ظلم سازمان یافته استکبار جهانی بر مردم مظلوم فلسطین و انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس افزود : تفکر سازش با اسرائیل در فلسطین امروز به این نتیجه رسیده ، سازش با ظالمان نتیجه ای جز ذلت ندارد و باید در مقابل ظلم ایستادگی کرد.

امام جمعه موقت بیرجند  با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی آرزوی تسلط از نیل تا فرات را داشت گفت:اگر انقلاب اسلامی ایران نبود امروز همه مردم فلسیطن از سرزمینشان بیرون رانده شده بودند.

حجت الاسلام مختاری همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان ماه ضیافت الهی گفت:رمضان ماه رسیدن به کرامات معنوی و قرب الهی است.

وی با اشاره به بحران خشکسالی در کشور گفت: مسئولان کشور باید با تمهیدات لازم برای افزایش بهره وری و استفاده بهینه از آب به ویژه در بخش کشاورزی تلاش کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر نیزگفت:فتح خرمشهر فتح الفتوح بود و پس از آن سرنوشت جنگ به نفع کشورمان تغییر کرد.

در نماز جمعه امروز مردم با شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا نفرت خود را از استکبار جهانی ابراز کردند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: نمازجمعه ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.