خون‌های ریخته شده در فلسطین، ملت مظلوم فلسطین را یکپارچه می‌کند

امام جمعه شهر چمران گفت: رژیم جعلی صهیونیستی دشمن اصلی مسلمانان بداند این خون‌های مقدس، ملت مظلوم فلسطین را یکپارچه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی، امام جمعه شهر چمران با اشاره به سکوت سازمان ملل در خصوص جنایت های رژیم صهیونیستی بیان داشت: سکوت سازمان بین‌الملل و حقوق بشری که برای یک حیوان‌آزاری فریادش بلند می‌شود مایه ننگ و تأسف است .

وی افزود: آیا کودک و زنی که برای حمایت از خاک وطنشان و قبله اول مسلمانان دفاع می‌کنند به خاک و خون کشیده می‌شوند مستحق حمایت نیستند. این یک بی‌آبرویی بزرگ برای مدعیان حقوق بشر است.

 حجت‌الاسلام هاشمی با تاکید به تعبیر مقام معظم رهبری آزادی فلسطین سنت الهی است عنوان کرد : رژیم جعلی صهیونیستی دشمن اصلی مسلمانان بداند این خون‌های مقدس، ملت مظلوم فلسطین را یکپارچه خواهد کرد و نصرت الهی همراه آنان خواهد بود و به تعبیر مقام معظم رهبری آزادی فلسطین سنت الهی است نه آمریکا و نه بزرگتر از آن در مقابل سنت الهی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی ادامه داد: ملت فلسطین برعکس بعضی از دولتمردانش دشمن اصلی را شناخته و می‌داند سفارت آمریکا و خانه‌های غاصبانه رژیم جعلی خانه‌های عنکبوتی است که با مقاومت آنان به زودی از بین خواهد رفت.

امام جمعه شهر چمران گفت: فتح خرمشهر نتیجه مقاومت و پیروی از ولایت فقیه بود. اگر امروز اقتدار و عزت و استقلال داریم مرهون مقاومت و تبعیت از مقام معظم رهبری است، برعکس بعضی دولتمردان بی‌اختیار کشورهای منطقه که با یک عطسه آمریکا می‌میرند و زنده می‌شوند. اگر امروز فتح‌های اقتصادی و سیاسی و علمی و ... را می‌خواهیم مهم‌ترین عاملش پیروی از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نماز جمعه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.