استاندار سمنان :

خروج آمریکا از برجام در واقع دفع فاسد است

سید شهاب‌الدین چاووشی بیان اینکه خروج آمریکا از برجام درواقع دفع فاسد است گفت : ایران در این معاهده به همه اهداف خود دست نیافت ولی در مقابل اتحاد آمریکا و اروپا مسیری پرخطر را می‌پیماید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان در جمع مردم شهمیرزاد با بیان اینکه آمریکا همواره در عهدشکنی و پیمان‌شکنی معروف بوده است و اکنون این امر به سراسر جهان اثبات‌شده است گفت : خروج آمریکا از معاهده بزرگ و بین‌المللی برجام مایه ننگ و رسوایی این کشور و سایر قدرت‌های استکباری است  و رفتار سیاسی ایرانیان به سراسر جهان نشان داد که ایران به دنبال جنگ‌طلبی نیست.

وی در ادامه افزود : ما ملت رمضانیم نه از محاصره نگرانیم و نه از تحریم، ما مدافعان محرم و عاشورا از جنگ نمی‌هراسیم . ملت ایران در این 40 سال هرگز به دشمنان اجازه تعدی و نفوذ ندادند و اکنون هم این اجازه را به دشمنان نمی‌دهیم و همواره پشت انقلاب ایستاده‌ایم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام درواقع دفع فاسد است اضافه کرد : ایران در این معاهده به همه اهداف خود دست نیافت ولی در مقابل اتحاد آمریکا و اروپا مسیری پرخطر را می‌پیماید.

چاووشی هم چنین عنوان داشت : توسعه بخش گردشگری استان سمنان در دستور کار نخست قرار دارد و باید با تحقق این بخش نسبت به ایجاد توسعه پایدار و رونق اقتصادی گام‌های اساسی را برداریم.

انتهای پیام / گ

توسعه بخش گردشگری استان سمنان در دستور کار استانداری سمنان قرار دارد

برچسب ها: استانداری ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.