در ماه مبارک رمضان؛

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در خوزستان با برگزاری جشن گلریزان

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان گفت: بیش از 40 جشن گلریزان در سراسر استان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت ‌الاسلام و المسلمین قدرت هاشم ‌نیا، مدیرعامل ستاد دیه خوزستان بیان داشت: برنامه‌ ریزی هایی به منظور برگزاری 44 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد جشن گلریزان 15 گلریزان در کلانشهر اهواز و 29 جشن گلریزان در دیگر شهرستان‌ های خوزستان برگزار خواهد شد.

حجت ‌الاسلام و المسلمین هاشم ‌نیا با اشاره به اینکه 309 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان به سر می برند، اظهار کرد: تلاش می‌ کنیم در ماه مبارک رمضان امسال 100 نفر از این زندانیان با کمک خیرین آزاد شده و به آغوش خانواده بازگردند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: 3 یا 4 نفر از این تعداد زندانیان جرائم غیرعمد زن هستند.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در استان سال گذشته را 320 نفر عنوان کرد و اذعان داشت: 300 نفر از این تعداد در طول سال به کمک خیرین آزاد شدند، ضمن اینکه حدود 80 تا 90 زندانی جرائم غیرعمد در ماه رمضان سال گذشته به کمک خیرین آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرت هاشم نیا بیان کرد: 10 درصد زندانیان غیرعمد برای مبلغ زیر 10 میلیون تومان، بیش از 50 درصد این زندانیان برای مبلغ 10 تا 50 میلیون تومان، حدود 20 درصد برای مبلغ 50 تا 150 میلیون تومان و 20 درصد نیز برای مبلغ بیش از 150 میلیون تومان در زندان به سر می برند.

وی اظهار داشت: طبق برآورد انجام شده مجموع مبلغ 50 میلیارد تومان برای آزادسازی 309 زندانی جرائم غیرعمد نیاز است.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن گلریزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.