توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در پنجمین آزمون استخدامی کشور

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت‌نام در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های کشور ساعت ۲۴ فردا به پایان می‌رسد.

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدامی کشورحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از روز دوشنبه 23 اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ساعت 24 فردا 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز، 207هزار و 186 داوطلب از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام کرده‌اند.

توکلی بیان کرد: بنابه درخواست سازمان ذیربط‌ اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی از بعدازظهر دیروز بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار گرفته است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در 74 حوزه امتحانی‌ و 60 شهرستان به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: پنجمین آزمون استخدامی کشور در ۹ دستگاه اجرایی وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور ، سازمان شیلات‌ کشور، وزارت راه و شهر‌سازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه است.

انتهای پیام/

ثبت نام بیش از 207 هزار داوطلب در آزمون استخدامی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۸:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
با این استخدامی که اینا اعلام کردن و دادن هیچی نمیشه. 1نفر برمیدارن اونم بعضی شهرها مثل شهر ما نیستن. تازه 1سال هنرجو میشی و بعد1سال بازم امتحان میدی قبول شدی استخدام میشی . تو 1سال هم یه گرون نمیدن بهت از جیب خودت باید خرج کنی عجببببب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
با هزار امیدو آرزو دوست داشتم در این آزمون ثبت نام کنم اما نکاتی در این آزمون دیدم که کاملا منصرف شدم..اول هزینه 36 هزار تومنی آن که یک فرد بیکار باید از کجا بیاره اونم در این شرایط گرونی ..دومین عامل اینه که هر شهر و استانی یکی دو نفر بیشتر جذب نمیکنند..آخه شما حساب کنید با این همه بیکار در کشورآیا این درسته...؟سومین عاملی که باعث شد کاملا منصرف شوم این بود که در بند دفترچه ذکر شده تا یکسال باید یک دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان طی شود اونم با هزینه خود ما و بعد از اینکه دوره تمام شود شما هنوز جذب اموزش پرورش نشدی تا اینکه باید نمرات بالایی کسب کنی!
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۳:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
من هنوز پولش نتونستم جور کنم این پول 1 تومن بیمه بابام رو هم هنوز نریختن لطفا بگید تمدید کنن تا از یه جایی بتونم پول گیر بیارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اخه به چه امیدی شرکت کنیم کل استان ما یه نفر از هر رشته رو میخاد تازه اونم نه پارتی داریم نه سهمیه