امام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی نباید نسبت به جابه‌جایی مدیران بی انگیزه تعلل کند/عمل باید جایگزین شعار شود

عضو هیئت موسس مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: اشکال بی انگیزه بودن برخی مدیران به رئیس جمهور و معاون اولش برمی گردد که از چنین مدیرانی استفاده می کنند.

جواد امام عضو هیئت موسس مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقاد رئیس جمهور و معاون اولش از بی انگیزگی و بی حالی برخی مدیران، اظهار کرد: این اولین اشکالی است که به رئیس جمهور و معاون اولش بر می گردد که از مدیران بی انگیزه استفاده می کنند.

وی ادامه داد: آقایان روحانی و جهانگیری نباید در این زمینه تعللی داشته و باید نسبت به جابه جایی چنین مدیرانی اقدام کنند.

اکتفا کردن روحانی و جهانگیری به انتقاد از مدیران بی انگیزه، پاسخگویی آنان را سخت تر می کند

عضو هیئت موسس مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب درباره اینکه چرا نسبت به بی انگیزگی مدیران انتقاد می کنند اما آنان را تغییر نمی دهند، تصریح کرد: به نظرم ممکن است در این زمینه با محدودیت هایی مواجه باشند اما صرف اینکه در این مورد انتقاد می کنند و مدیران را تغییر نمی دهند، فقط پاسخگویی خود را سخت تر می کنند و مطالبات جامعه هم افزایش می یابد.

امام بیان کرد: معتقدم که در این زمینه یا نباید صحبتی کنند یا اگر صحبت می کنند باید عمل کنند و جابه جایی صورت بگیرد.

گفتنی است که اخیرا اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور سحاق جهانگیری در مراسم افتتاح اولین کارخانه تولید سلول انسانی در غرب آسیا با تاکید بر اینکه مدیران بی‌انگیزه باید کنار بروند، گفت: اگر مدیری فکر می‌کند که باید با احتساب ساعت کار کند باید بدانند که شرایطی پیش آمده که خود را بدون احتساب وقت باید وقف ملت و مردم کند.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدیران در این دوره باید بی‌حالی و بی‌حوصلگی را کنار بگذارند، اظهار کرد: مدیران بی‌حوصله اگر نمی‌توانند در این شرایط کار کنند کنار بروند و ما به مدیرانی که تنها در شرایط خوب نامه‌ها را امضا می‌کنند نیاز نداریم.

از سوی دیگر حجت الاسلام روحانی هم دست به انتقاد از وزرای کابینه خود زده و با تاکید بر اینکه غمناک بودن نسبت به آینده هیچ سودی را عاید انسان نخواهد کرد، اظهارکرد: در ذهن من نسبت به برخی از وزرای دولت یک تقسیم بندی در خصوص آنها وجود دارد، عده ای از وزرا از اول سال نوای نا امیدی سر می دهند و صحبت های آنها نا امیدانه است. چند نفر هم داریم که امیدوارانه سخن می گویند و همواره پیشنهادات خوبی هم ارائه می دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
به فکر جوانان توروخدا باشید
آخرین اخبار