اعطای مجوز به۷ آژانس خراسان رضوی برای برگزاری تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: با ۷ آژانس مسافرتی خراسان رضوی برای برگزاری تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موافقت شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: با فراخوانی به تمامی آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی از آن ها دعوت شده تا در صورت تمایل آمادگی خود را برای اجرای تورهای جام جهانی 2018 روسیه اعلام کنند.

 وی تصریح کرد: مدارک 8 دفتر خدمات مسافرتی که برای برگزاری این تورها اعلام آمادگی کرده بودند با معرفی از طرف انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان  به تهران ارسال شده که با۷ آژانس برای برگزاری تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه  موافقت شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی درباره دفاتر و شرکت های دارای مجوز گفت: این دفاتر با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فدراسیون فوتبال به عنوان مجری برگزاری تورهای جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شده و مجوز دریافت کرده اند.

وی گفت: متقاصیان این تورها از ثبت نام اینترنتی و اعتماد به تبلیغات غیر واقعی در این زمینه پرهیز کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود: علاوه بر این واریز وجه به صورت اینترنتی برای خرید بلیت و نام نویسی در تورهای جام جهانی روسیه باید با کسب صحت و درستی فعالیت و خدمات دفاتر و شرکت های دارای مجوز باشد.

بیدخوری  تصریح کرد: این که دفاتر و شرکت های گردشگری موظف به اجرای منشور حقوق گردشگر هستند و دفاتر مجاز می توانند با توجه به تفاوتی که در نوع هتل محل‌ اقامت، پروازها و مدت زمان برگزاری تور و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند نرخ متفاوت تورهای خود را به متقاضیان اعلام کنند.

وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی حدود 400 دفتر و شرکت  خدمات مسافرتی و جهانگردی وجود دارد که 270 دفتر و شرکت از این تعداد در مشهد فعالیت دارند.

گفتنی است؛جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ روسیه در تاریخ ۱۴ ژوئن تا ‍۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ برابر با ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیرماه ۱۳۹۷، به مد‌ت ۳۲ روز برگزار می شود.

انتهای پیام// ف.غ

۷ آژانس خراسان رضوی برای برگزاری تور جام جهانی 2018 روسیه آمادگی دارند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.