فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

۲۶ تن از اعضای شبکه خرید و فروش نوزادان در مشهد دستگیر شدند/فروش نوزادان با قیمت ۲۸ تا ۴۰ میلیون تومان

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام شبکه خرید و فروش نوزادان و دستگیری ۲۶ تن از اعضای این باند در مشهد خبر داد.

۲۶ تن از اعضای شبکه خرید و فروش نوزادان در مشهد دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار قادر کریمی افزود:در پی گزارش اداره ثبت احوال مشهد مبنی بر اینکه خانواده‌ای با مدارک جعلی زایمان و واکسن نوزاد برای دریافت شناسنامه مراجعه کرده اند تحقیقات پلیسی بلافاصله آغاز شده است.
 
وی گفت: مراجعه یک خانواده یزدی به اداره ثبت احوال مشهد و در خواست شناسنامه با مدارک جعلی برای یک نوزاد که ادعا می‌کردند فرزند خودشان است ماموران تجسس کلانتری سناباد را برآن داشت تحقیقات خود را در این باره آغاز کنند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این خانواده نوزاد ۱۵روزه را به مبلغ ۳۰میلیون تومان خریداری کرده اند و این نوزاد، خواهر دوقلوی داشته که توسط افراد رابط به خانواده اصفهانی فروخته شده است.
 
 
سردار کریمی گفت: تحقیقات بعدی پلیس به شناسایی یکی از گردانندکان اصلی شبکه که زنی معروف به خانم دکتر بود شد. پلیس این زن را دستگیر کرد و تحقیقات از او به شناسایی و دستگیری دیگر کردانندگان این شبکه شد.

سرتیپ کریمی اظهار داشت: پلیس در این عملیات با کشف سرنخ فروش ۶نوزاد، ۲۶متهم پرونده را دستگیر و تحقیقات گسترده برای کشف دیگر اقدامات اعضای شبکه خرید و فروش نوزاد در مشهد ادامه دارد.

سردار کریمی تصریح کرد: اعضای این باند این نوزادان را با قیمت‌هایی بین 28 تا 40 میلیون تومان به فروش می‌رسانده‌اند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

دستگیری عاملان فروش نوزاد در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.