فرماندار سراب ؛

ضرورت تامین نیروی انسانی

فرماندار سراب با تاکید بر ضرورت تامین نیروی انسانی مورد نیاز گفت : به تناسب افزایش تعداد دانش آموزان ، علاوه بر حمایت های درون سازمانی برای فراهم کردن فضای آموزشی و تجهیزات لازم ، مشارکت نهادها و خیران مدرسه سازدر سراب ضروری است.

ضرورت تامین نیروی انسانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بدر شکوهی فرماندار سراب ، در جلسه شورای آموزش و پرورش سراب افزود : با استقرار پایه دوازدهم تحصیلی ، افزایش جمعیت دانش آموزی و بازنشسته شدن بیش از 100 معلم ،تا پایان امسال آموزش و پرورش سراب با چالش جدی روبرو خواهد شد.


به گفته وی با اجرای تحولات در نظام آموزشی و ایجاد یک پایه جدید تحصیلی، 800 دانش آموز به جمعیت دانش آموزی این شهرستان اضافه می شود که برای تحصیل آنها، به 42 دبیر در مقطع متوسطه دوم نیاز است.


بدرشکوهی ادامه داد : در دیگر مقاطع تحصیلی نیز جای 80 معلم در کلاس های درسی خالی است.


فرماندار سراب گفت:در سال تحصیلی جدید با مشکل کمبود معلم در این شهرستان رو به رو خواهیم شد.


وی با اشاره به افزایش تعداد موسسات و شرکت های آموزشی و کمک آموزشی خصوصی در این شهرستان گفت: رشد قارچ گونه این مراکز ، والدین را دچار سردگمی کرده و موجب بروز مشکلات آموزشی دانش آموزان شده است.


فرماندارسراب با اشاره به مغایر بودن نحوه تدریس معلمان در سر کلاس و تفاوت های آموزشی در مراکز خصوصی خاطرنشان کرد : در صورتی که دانش آموزان نیاز به کلاس های تقویتی و جبرانی داشته باشند ، باید از معلمان و دبیران مدارس استفاده شود.

 

انتهای پیام/

 

مشکل کمبود معلم در شهرستان سراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار