سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه جدید بارشی به کشور/آسمان تهران کمی ابری است+ جدول

امروز با ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس و البرز رگبار باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه جدید بارشی به کشور/آسمان تهران کمی ابری است+ جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و به صورت پراکنده در غرب، مرکز و سواحل غربی خزر رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود که بارش‌ها اوایل شب در استان آذربایجان شرقی و نواحی مرکزی اردبیل و شمال زنجان تشدید می شود.

روز سه شنبه سامانه بارشی در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی فعال بوده و سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در این مناطق خواهد شد و این وضعیت بتدریج بخش های غربی یزد و شمال کرمان را هم فرا می‌گیرد.

در این روز بارش ها در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل، شمال زنجان و نیمه غربی اصفهان شدت بیشتری خواهد داشت.

روز چهارشنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت و بارش ها در دامنه های جنوبی البرز تشدید می‌شود.

 

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 31 اردیبهشت

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار