اتهام سنگین تبانی به مدافع آبی پوشان رُم

مدافع لاتزیو در مسابقه دیشب یک پنالتی مشکوک داد که باعث شد تا متهم به تبانی با تیم آینده اش شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های لاتزیو و اینتر شب گذشته در چارچوب هفته پایانی سری آ در جدالی بسیار حساس در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که اینتر موفق شد با نتیجه سه بر دو پیروز شود و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را پس از شش سال به دست آورد.

در این مسابقه، لاتزیو فقط به یک مساوی احتیاج داشت تا سهمیه آخر ایتالیا در لیگ قهرمانان را بگیرد و تا دقیقه 78 نیز دو بر یک از نراتزوری جلو بود اما در این دقیقه استفان دی فرای مدافع هلندی آبی پوشان پایتخت ایتالیا که برای فصل آینده با تیم اینتر به توافق رسیده است ، با تکلی خشن ایکاردی را در محوطه جریمه خودی متوقف کرد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند. ایکاردی پنالتی را تبدیل به گل کرد تا بازی دو بر دو شود. سه دقیقه بعد اینتر گل سوم را هم زد و در نهایت موفق شد سه بر دو این بازی را پیروز شود.

با این پیروزی اینتر نیز مانند لاتزیو 72 امتیازی شد اما به دلیل پیروزی در بازی رودر رو ، شاگردان اسپالتی در رتبه چهارم قرار گرفتند و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کردند. لاتزیو نیز با قرار گرفتن در رتبه پنجم سهمیه لیگ اروپا گرفت.

اما پس از مسابقه، اتهام های سنگینی به دی فرای مدافع لاتزیو که پنالتی داد زده شد و شایعه شد که او به دلیل توافق با اینتر برای فصل آینده از قصد پنالتی داده است تا فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کند. اتهامی که اینزاگی سرمربی لاتزیو آن را رد کرد و اعلام کرد که نباید دی فرای را سرزنش کرد.

از هفته گذشته نیز احتمال تبانی دی فرای با تیم فصل آینده اش در رسانه های ایتالیا داده می شد و اینزاگی نیز اعلام کرده بود در این مسابقه حساس به او بازی نمی دهد اما در نهایت او را به میدان فرستاد و پس از مسابقه نیز گفت که از تصمیمش پشیمان نیست.

انتهای پیام/

پنالتی مشکوک دی فرای در بازی اینتر و لاتزیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.