در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

80 درصد اتوبوس‌های بخش خصوصی دارای کولر هستند/ نوسازی هزار دستگاه اتوبوس در انتظار مصوبات جدید

80 درصد اتوبوس‌های بخش خصوصی دارای کولر هستند/ نوسازی هزار دستگاه اتوبوس در انتظار مصوبات جدید‌مدیر عامل شرکت اتوبوس‌رانی تهران و حومه گفت: منتظر مصوبات‌ جدید و ابلاغ آن‌ها هستیم تا یک هزار دستگاه اتوبوس فرسوده را نوسازی کنیم.

پیمان سنند‌جی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال 96 اظهار کرد: در سال گذشته، 130 دستگاه اتوبوس نو جایگزین‌ 130 دستگاه اتوبوس فرسوده شد و 63 دستگاه اتوبوس برقی را هم بازسازی کردیم.

وی در خصوص نوسازی اتوبوس‌ها در سال 97 گفت: منتظر مصوبات‌ جدید و ابلاغ آن‌ها هستیم تا یک هزار دستگاه اتوبوس فرسوده را نوسازی کنیم.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه در بخش خطوط اتوبوس‌ BRT در سال گذشته 10 درصد افزایش مسافر داشتیم‌، افزود: در حال حاضر استقبال از اتوبوس‌های BRT بیشتر شده است، اما در خطوط تک کابین‌ به دلیل توسعه خطوط مترو یک مقدار کاهش مسافر را داشتیم‌.

سنندجی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با ورود اتوبوس‌هایی که پول نقد دریافت می‌کردند و در ابتدای کار آن‌ها همچنان باجه‌های بلیت فروشی وجود داشتند، خدماتی نظیر کولر و نظافت به مردم ارائه می‌شد، اما چرا با افزایش نرخ کرایه‌ها و فراگیری اتوبوس‌های پولی، ارائه این خدمات از سیستم حمل و نقل عمومی حذف شده است، گفت: این اتوبوس‌ها همان اتوبوس‌های سابق هستند و تقریباً تعدادی از اتوبوس‌ها به علت گازسوز‌ بودن از اول کولر نداشتند و این مشکل در اتوبوس‌های جدید حل شده است.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه با تأکید بر اینکه اتوبوس‌های جدیدی که وارد بخش خصوصی می‌شوند همگی دارای کولر هستند، تصریح کرد: 20 اتوبوس را در متر‌و علی‌آباد نوسازی کرده‌ایم.

وی افزود: در مورد نظافت هم یک مقدار ضعف عملکرد وجود داشت که بخشی از آن به دلیل فرسودگی بیش از حد اتوبوس‌ها بود.

مدیر عامل شرکت اتوبوس‌رانی تهران و حومه با بیان اینکه در حال حاضر 5 هزار اتوبوس‌ در بخش خصوصی فعال هستند، گفت: تنها 20 درصد این اتوبوس‌ها فاقد کولر‌ هستند که به عبارتی‌ 4 هزار دستگاه‌ اتوبوس‌ بخش خصوصی دارای کولر و 1000 دستگاه‌ آن بدون کولر فعالیت می‌کنند.

سنندجی‌ با تأکید بر اینکه در حال حاضر 24 خط اتوبوس در بخش خصوصی فعال است، تصریح کرد: اتوبوس‌های دارای کولر در همه خطوط پراکنده‌ هستند.

مدیر عامل شرکت اتوبوس‌رانی تهران و حومه در خصوص مخالفت هیئت تطبیق‌ مصوبات شورای شهر تهران با افزایش نرخ کرایه اتوبوس گفت: هیئت تطبیق هر نرخی را که مصوب کند، آن را می‌پذیریم و اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/

افزایش نرخ کرایه اتوبوس در انتظار تصمیمات هیئت تطبیق شورای شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
بغير از عقاب افشانا ما كه نديديم اتوبوساي خصوصي كولر روشن كنن
آخرین اخبار