اصلاح و توسعه بیش از ۱۲ هزار متر شبکه آب در بجنورد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بجنورد گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۵۰ متر شبکه آب در شهرستان بجنورد اصلاح شده و توسعه یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ امیر فاطمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بجنورد، افزود: در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۵۰ متر شبکه آب با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در این شهرستان اصلاح  و توسعه یافته است.
وی اظهار کرد: در شهر بجنورد ۹ هزار و ۲۵۰ متر با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل تبصره ۳ در سال ۹۶ انجام شده است.
فاطمی گفت: اصلاح و توسعه شبکه آب چناران شهر با ۳ هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی در سال ۹۶ انجام شده است.
وی به توسعه ۴ هزار و ۲۰۰ مترخط انتقال چاه فرودگاه بجنورد به دانشگاه بجنورد به ارزش ۲ میلیارد تومان اشاره و اظهار کرد: تاکنون از ۸ هزار و ۱۰۰ متر توسعه خط انتقال این مسیر ۴ هزار و ۱۰۰ متر انجام شده و مابقی در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
وی در ادامه برچیدگی هزار و ۱۶۵ متر لوله فرسوده را از اقدامات شبکه آب بجنورد در راستای افزایش رضایت شهروندان و کاهش آب بدون درآمد بیان کرد.
انتهای پیام/ ب

در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۵۰ متر شبکه آب در شهرستان بجنورد اصلاح و توسعه یافته است

برچسب ها: بحران آب ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.