سردخانه نگهداری فرآورده خام دامی پلمپ شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول گفت: یک واحد سردخانه نگهداری فرآورده خام دامی و آلایش های خوراکی دام در این شهرستان پلمپ شد.

سردخانه نگهداری فرآورده خام دامی پلمپ شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر محسن ورجاوند، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول با اشاره به انجام بازرسی های مستمر کارشناسان اداره دامپزشکی از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی بیان داشت: در این بازرسی ها یک واحد سرخانه نگهداری فرآورد های خام دامی پلمپ شد.

وی علت پلمپ این سردخانه را نبود امکان انجماد اصولی انواع آلایش های خوراکی اعم از سیرابی، کله و پاچه و غیره و نبود کارگاه فعال و ارسال آلایش ها به سایر شهرستان ها که مغایر با ضوابط و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی عنوان کرد.

ورجاوند، نظارت های مستمر و مداوم کارشناسان دامپزشکی را عامل جلوگیری از عرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی دانست و اظهار کرد: با این اقدام سلامت و امنیت غذایی در جامعه بوجود می آید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول، احداث کارگاه های قطعه بندی و بسته بندی گوشت قرمز و آلایش ها در شمال خوزستان را با توجه به ظرفیت این شهرستان الزامی دانست.

انتهای پیام/گ

پلمپ واحدهای صنفی متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.