اجلاسیه بانوان کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ه) و شهدا در دفاع مقدس نیمه دوم امسال

اجلاسیه بانوان کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ه) و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

اجلاسیه بانوان کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ه) و شهدا در دفاع مقدس نیمه دوم امسالبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه هماهنگی کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ه) و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس با موضوع اجلاسیه بانوان این کنگره با حضور مسئولان استانی در اراک برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در حاشه این جلسه گفت: اجلاسیه بانوان با هدف معرفی نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها و خط مقدم نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

فرجی افزود: اجلاسیه بانوان یکی از ۷ اجلاسی است که قبل از کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ه) و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این اجلاسیه تولیدات افراد در قالب کتاب، مقاله، مستند، نمایش و کلیپ با موضوع انقلاب و دفاع مقدس با محوریت زنان ارائه خواهد شد.

گردآوری اطلاعات و آثار دفاع مقدس از اهداف کنگره

مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم در این جلسه گفت:با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اینکه دفاع مقدس گنجی است که باید در اختیار جامعه به ویژه نسل جوان قرار گیرد، این کنگره به منظور گردآوری اطلاعات و آثار مربوطه برای بررسی نقش استان مرکزی در دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مشایخی افزود: این کنگره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت امام راحل و شهدای استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را هرچه سریعتر به دبیرخانه این کنگره واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شهود (shohod) مراجعه کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.